• magda

    Szkoda, ze nie mozemy obejrzec video w UK:(

  • Juliett, nie mogę go obejrzeć 🙁

  • a ja zwracam się z pytaniem o tytuł kawałka bo jak zwykle muzyka w video miecie 😀

  • Anonimowy

    Juliett powiedz, czy Ty się odchudzasz??

  • Anonimowy

    wydajesz się być coraz chudsza… i na prawdę wyglądasz pięknie. Tylko czy aby się nie głodzisz? :/

  • oj głodzi się, generalnie wciąga watę:) Julia pozdrawam gorąco i ściskam! :+ agata krajewska

  • Great video share! Just wondering what your email is? We would love to chat about collaborating – we are a hot Australian Online Store, check us out here and if you are interested please email [email protected]

    We love your blog!

    xMHQx

  • Na tych ujęciach z papierosem na początku to Paulina, prawda? Pracowałam z nią kiedyś w jednej agencji, świetna dziewcyzna! Teraz bardzo się rozwinęła! Super video, fajna sesja, pewnie efekty jeszcze lepsze będą.
    Pozdrawiam,
    C.

  • Anonimowy

    Juliett – te zdjęcia z poprzedniego posta w tej FLAGOWEJ koszulce – robiłaś sama??? Jeśli tak, to jak uzyskałaś taki "magiczny" efekt?

    Czekam na info obgryzając paznokcie! hehe

    Marika

  • Anonimowy

    Ja tylko jeden widze 🙁

  • lula nas zaskakuje:*

  • jesteś cudowna <3

  • dzieki :*

  • Jarasz jak SMOK 🙂 hehehe

  • Anonimowy

    świetnie, a co to za projekt?

  • Sesja nowej kolekcji młodej projektantki Agaty Krajewskiej

  • g

    Bardzo fajna sesja. Kurcze! Zaskakujesz mnie! Bardzo podobają mi się ubrania do sesji!!! 😀 Boskie! Eh, a co oni piszą, że jesteś za chuda? Nieee! Bosko wyglądasz! 🙂 ;* Buziaki Gabriela ;p

  • Awesome !!

    Check out my vintage online store.

    lots of love,

    vintage hand clothing

  • Agata! Ale tylko taka namoczona w jakims soku! 😀

    Dziekuje wszystkim za komentarze!!!!
    Głodzenie? Bez obaw. A jak ktoś chce "diety, menu", polecam zapracowanie 😉 i dziwne godz posilkow

  • cool video!!!!!
    kisses from spain, adore your blog!!!!

    http://elblogdebarbaracrespo.blogspot.com/

  • Anonimowy

    Jak ty sie rozwijasz! W szoku jestem! Chyba Ty jedyna najbardziej. Dlatego jestes wzorem dla innych blogerek ;-D

  • Śliczności 🙂

  • fajnie!

  • Anonimowy

    diety jakieś , ćwiczenia cokolwiek?
    Bo figurę masz wspaniałą !! : *

  • sesja jest przegenialna! zawsze chciałam, żeby mnie ktoś tak pomalował, mocne oko, loki które są bardziej murzyńskie niż sami murzyni, wszystko prze. ale fajki są fuuuuj! MAFF!!! :<

  • AMAZINGGGGGG!!!!!

    http://www.dressed4success.blogspot.com
    "Clodet-Illustrations by Clau" http://www.clodet-illustrations.blogspot.com

    …1Kiss!*

  • MEGA! Bardziej nie rozwinę. Bo i po co? Każdy widzi, każdy swoje wie. Bez konkurencji. Podziwiam, miłuję.

  • Anonimowy

    Jest to cos czego nie umiem inaczej opisac niz AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA UWIELBIAM!

    Co masz za kolczyk?

  • Anonimowy

    Wchodzac tu i rozgladajac sie jakis czas myslalam ze bloga prowadzisz minimum 3 lata. A ty dopiero polowe tego! WOW. Jak widac da sie, jesli ktos jest dobry plus ambitny.

    Brawo. Trzymam kciuki na kolejne miesiace, lata.

    Pat

  • Anonimowy

    ha 😀 Twojemu byłemu musi teraz żal pupe ściskać 😉

  • Jesteś piękna, nic więcej pisać nie trzeba:)

  • świetne!

  • Te nowe zdjęcia boskie!!!

  • Anonimowy

    Przepiękna fryzura, cudownie w niej wyglądasz, te zdjęcia są mega….. mogłabym się godzinami zachwycać
    Beata 🙂

  • Anonimowy

    AMAZING!!!!!

  • Anonimowy

    CUDOWNE ZDJĘCIA! gdzie będzie można zobaczyć całą sesję?!

    aaaaa jesteś najlepsza! <3

    K.

  • Foty zobaczycie na blogu(dopilnuje tego)! Ogólnie na pokazie kolekcji Agaty.. foty beda wyswietlane na ścianach. Pozniej bedzie je mozna zobaczyc we wszystkich ewentualnych informacjach prasowych etc. W sumie nie wiem wszystkiego :)))

  • jesteś cudowna!

  • Jesteś świetna!!! Uwielbiam zwłaszcza zdjecia, na których wychodzi prawdopodobnie Twoje prawdziwe "ja", czyli jakaś mega mina roztrzepanej Juliett 😀 🙂

  • j.

    cudowne zdjęcia, body, wszytko. Ty!

    pozdrawiam

  • Anonimowy

    O ja pierrr…. ;D Nienawidzę Cię, że jesteś taka piękna ;)) Mimo, że jestem dziewczyną to najchętniej bym Cię schrupała xD Nie no, po prostu mistrzostwo świata!!!! ;)))

  • Anonimowy

    MAFF – NAPISZ CHOCIAŻ JAK TO SIĘ STAŁO, ŻE ZOSTAŁAŚ ZAPROSZONA DO WSPÓŁPRACY? A OCZY WYGLĄDAJĄ ZAJEBIŚCIE! ZWŁASZCZA KRESKI I RZĘSY! OH I ACH!!!!!!!!

  • Całość genialna! Totalne mistrzostwo! Mogłabyś powiedzieć jaki jest tytuł piosenki w tle? Byłoby super;)

    M.

  • Anonimowy

    Ludzie muzyka jest podpisana w filmiku. Ja juz znalazlem.

    Oszalamiajaca Maff!

  • kocham cię na tej sesji!

  • Anonimowy

    Ale odmieniona! Tego bylo trzeba! Twoj blog nigdy nie przestanie zaskakiwac!

  • swietne! bardzo 80s, cudo!

  • Anonimowy

    jaaaaaa cuuudowne zdjeciaa PIEKNA !!!!!!!!

  • So amazing you, photo and outfit! I so so so love it! =))

  • nareszcie porządek z włosami, wyglądają obłędnie. dobra sesja brawa

  • Cudowny makijaż i fryzura <33 !

  • świetna sesja, więcej takich:)

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam 🙂
    http://www.fleurmode.blogspot.com

  • Anonimowy

    gdzie zdj na lookbooku 🙁 ?

  • Anonimowy

    Love your body from Agata!! Do you know where I can get it online? If I can buy it on a online store? 🙂

  • Anonimowy

    Jakiego programu używasz do montowania filmików?

    Z góry dzięki za odp.

  • Anonimowy

    A CO KOLEJNA BLOGERKA CHCE MONTOWAĆ PODOBNE??? MAFF NIECH SAME SOBIE RADZA I WYMYSLAJA SWOJE RZECZY! NIE DAWAJ IM!!!

  • WOW! świetna fryzura. Genialna wręcz super!:)
    Uwielbiam Twoje filmiki;)

    zapraszam na good-for-you.blog.pl -recenzje kosmetyków, porady dotyczące urody, makijaże:)

  • Anonimowy

    http://www.HejSexy.pl nowossc na rynku z rajstopami i bielizna nowe trendy zobacz!!

  • Już po raz drugi ogladam video i powiem że wymiata!!! 😉

  • Anonimowy

    I really love the music, mind advise? 😀 thanks

  • Anonimowy

    palisz papierosy?

  • Hej, masz świetnego bloga! ;-))
    Obserwujemy się? ;-*

  • the first pic is really awesome! love the colors and the skirt!

  • Anonimowy

    ślicznie widziałam już stylizację na lookbook'u i musze powiedzieć że jest mega <3, a możesz zdradzić jak robisz te boskie filmiki ? 😉
    Pozdrawiam, Kasia

  • Anonimowy

    Błagam napisz skąd pomarańczowa spódnica, bo jest przepiękna. ;))

  • Anonimowy

    Jaka jest nutka z pierszego wideo ?uwilbaim Twój gust muzyczny !! taki prawdziwy house trochę alektro 🙂 bosko

  • świetny blog 😉 !!!
    zapraszam gorrrąco do mnie:
    http://www.patlost.blogspot.com
    buziaki i pozdrowienia!!!
    udanego weekendu

  • Zdjęcia są mega! Jak zwykle jestem nimi zachwycona <3

  • Świetne zdjęcia!

    http://paulina-diy.blogspot.com/

    Codziennie nowe szorty!!!

  • super freaky style 🙂
    http://makethecamerahappy.blogspot.com/

    greatz

  • Nowy filmik jaki sympatyczny 😉

  • Anonimowy

    Maff gdzie kupiłas ta spódnice ?? 🙂

  • That top is extraordinary!
    Wow you're a STUNNER!

    http://insearchofaprotagonist.blogspot.com/

  • Anonimowy

    J . gdzie to jest ten lakier do paznokci,który Ty masz ? http://allegro.pl/vipera-najmodniejszy-lakier-pomaranczowy-trwaly-i1650962314.html

  • Anonimowy

    Spódnica sklep Efekt,miasto Złotów 😉 Są jeszcze oliwkowe i szare bodajże 😉

  • Troche o Tobie u mnie 🙂

    margaret-j

  • Gorgeous, gorgeous, gorgeous makeup :))

  • Anonimowy

    nie wiem jak dla innych, ale dla mnie jestes najfajniej prowadzaca bloga laska 🙂

  • Anonimowy

    Pieknie wygladasz! Chce twoja bluzke!

  • Maciej Durczak

    No to zostaję Twoim czytelnikiem hehe, a właściwie widzem – montaż filmów MEGA!

  • Ula

    Pomijając wspaniałą całość, to zajebisty masz brzuch:).

  • Anonimowy

    Super wygladasz;) Mam ptyanie- czy Agata Krajewska to ta sama osoba z szafiarek.pl – rosin ??
    Ma świetne projekty.Pozdrawiam.

  • Anonimowy

    podaj prosze tytuly kawalkow z pierwszego i drugiegop filmiku:))