TOP 5 polskich kampanii reklamowych na jesień/zima 2017/18

Polskie marki z roku na rok chcą więcej i podnoszą poprzeczkę coraz wyżej! Najlepsi fotografowie, kreatywne koncepcje i światowy poziom realizacji sprawiają, że sesje reklamowe rodzimych brandów zachwycają i przenoszą nas w świat wykreowany przez projektantów. Zobacz nasze TOP 5 najlepszych polskich kampanii i daj się ponieść tym pięciu zupełnie różnym, modowym historiom…

1. Robert Kupisz

W tym sezonie, niekwestionowany król polskiej mody ulicznej, postanowił oddać wizerunek swojej marki w ręce stylistki Eweliny Gralak. To właśnie ona miała wpływ na wybór modeli do sesji: Kasi Oskard z agencji Neva Models, która ma na swoim koncie współpracę z Gucci oraz Nicolasa Endlichera, modela i DJ, który na plan sesji przyjechał prosto z Paryża. Koncepcją sesji było wykreowanie sylwetki „współczesnego miejskiego nomada”. Efekt? Zachwycający!
Proste, ascetyczne zdjęcia autorstwa Magdy Ławniczak na tle surowej Warszawy, pokazały markę w zupełnie innym, nowym świetle. Warstwowe, miejskie stylizacje i bezkompromisowy, nieco łobuzerski charakter zdjęć, nadały marce nową jakość. Aż chce się mieć całą kolekcję Desert w swojej szafie… Unisex jeszcze nigdy nie był tak sexy!

robert+kupisz+desert3 robert+kupisz+desert6 robert+kupisz+desert2 robert+kupisz+desert4 robert+kupisz+desert5 robert+kupisz+desert1

2. LeBRAND

Piekielnie seksownie, kobieco i z klasą… tak można określić najnowszą odsłonę kampanii LeBRAND. Ulubiona marka miłośniczek klasyki i bezpretensjonalnej elegancji, zaskakuje swoją zmysłową wersją. Przepiękne zdjęcia Magdy Łuniewskiej w czarno – białej wersji, tylko podkreślają wyrafinowany styl i szlachetność projektów Pauliny Pyszkiewicz, projektantki i założycielki marki. Cekinowy garnitur, futrzana etola, skórzane paski i kolczyk w rozmiarze XXL, to jesienne „must – havy” każdej stylowej fashionistki.
Stylizacją sesji zajęła się Ewelina Gralak, a przed obiektywem stanęła znana modelka Asia Piwka. Ten kobiecy team stworzył wyjątkową sesję, w której nienaganna elegancja, przeplata się z kobiecym seksapilem. Zdjęcia inspirowane fotografią Helmuta Newtona, to ukłon w stronę pokazywania kobiecego piękna w jak najprostszej wersji. Te zdjęcia, to powrót do korzeni w najlepszym, francuskim wydaniu.

kampanie kampanie5 kampanie1 kampanie4 kampanie2 kampanie3

3. WEAVE

Miłośniczki historii sztuki i francuskiego malarstwa strzeżcie się. Przed wami kampania wizerunkowa nowej kolekcji WEAVE, która wyglądaj niczym zdjęcia wprost z pracowni szalonej artystki. Tym razem marka zainspirowała się postacią Camille Claudel, francuskiej rzeźbiarki z przełomu XIX i XX wieku. Nazwa kampanii „Le Jardin mystique” oznacza zbiór obiektów sztuki użytkowej, co świetnie określa kolekcję „ready – to wear” w całości wykonaną ze szlachetnych materiałów i wyrazistych faktur. Magnetyczne uroda modelki Valeriy Karaman, doskonale współgra z eklektycznymi, zmysłowymi stylizacjami Karoliny Gruszeckiej. Autorka zdjęć, Zuza Krajewska zadbała, aby niezwykła uroda modelki, niebanalne stylizacje i pracownia artystyczna w tle, tworzyły perfekcyjne combo, niczym kadry z francuskiego filmu, który ma się ochotę oglądać bez końca… Viva la France!

kampanie6 kampanie7 kampanie9 kampanie8 kampanie10

4. Magda Butrym

Polka, która tworzyła pod szyldem Portofino, a później La Mania, postawiła na siebie i od trzech lat prezentuje kolekcje pod własnym nazwiskiem. Z jakim skutkiem? Do grona jest stałych klientek należą Kim Kardashian, Joan Smalls, Alessandra Ambrosio, Kendall Jenner, Karolina Kurkova, Anja Rubik i Chloë Sevigny. Te ikony stylu pokochały doskonałą jakość i charakterystyczny styl, który proponuje projektantka. To eklektyczny miks lat 80., wpływów lat 90., stylu boho i kobiecego seksapilu. Tę wybuchową mieszankę, możemy podziwiać również w najnowszej kampanii wizerunkowej marki. Ascetyczne zdjęcia modelki w minimalistycznym wnętrzu na drewnianej platformie, tylko podkreślają bogactwo wpływów, którymi inspirowała się projektantka. Możemy podziwiać asymetryczne boho sukienki w kwiaty, oversizowe marynarki, cekinowe sukienki maxi, transparentne mini w groszki, lakierowane skóry, bufiaste ramiona, jedwabne szaliki, skórzane rękawiczki, białe kozaki czy wykończenia z pereł. Ten szalony miks uspójnia minimalistyczna scenografia i wyjątkowa uroda modelki, która w stylizacjach Magdy Butrym wygląda niczym influencerka z Nowego Jorku. Prostota, świeżość i niesztampowe stylizacje, to przepis na najbardziej cool kampanię sezonu!

kampanie11 kampanie13 kampanie14 kampanie12 kampanie15

5. Reserved x Kate Moss

Najpopularniejsza polska sieciówka idzie jak burza! Na pokładzie Reserved nastąpiła fala zmian. Japoński projektant Sho Kondo został dyrektorem kreatywnym marki, a Monika Kapłan dyrektorem ds. marketingu. Kolejnym etapem rozwoju brandu, okazało się wejście na brytyjski rynek, a flagowy salon Reserved będziemy mogli odwiedzać przy słynnej Oxford Street w Londynie już od 6 września! Marka nie zwalnia tempa i kilka dni temu zaprezentowała najnowszą kampanię reklamową, której gwiazdą zostałą sama Kate Moss. Topmodelka i ikona brytyjskiej branży modowej pozuje na czarno – białych fotografiach autorstwa Daniela Jaksona. Jego prace mogliśmy podziwiać w takich tytułach, jak Love, i-D, brytyjski i niemiecki Vogue, WSJ i Allure. Stylizacją zajęła się sama Moss we współpracy ze stylistą Georgem Cortiną. Na dynamicznych fotografiach, możemy podziwiać ubrania, które modelka wybrała z najnowszej kolekcji. Cechy charakterystyczne? 100 % niepowtarzalnego stylu Kate! Krótkie futerka, bieliźniane sukienki z koronką, ramoneski, mini spódnice, oversizowe swetry, skórzane spodnie i hit kolekcji… bakłażanowy płaszcz z lakierowanej skóry.
Ta kampania reklamowa to przełom na polskim rynku mody i dowód na to, że nie ma rzeczy niemożliwych. Ekspansja Reserved trwa. Trzymamy kciuki!

kate-moss-dla-reserved-zdjecia kate-moss-w-nowej-kampanii-reserved kate-moss-w-kampanii-reserved-w-futrze kate-moss-w-kampanii-reserved-w-ramonesce kate-moss-w-kampanii-reserved-jesien-zima-2017-2018 kate-moss-w-kampanii-reserved-w-lakierowanym-plaszczu