Riccardo Tisci ujawnił nowe logo Burberry

Koniec kratki Burberry? Tego chyba się nikt nie spodziewał … 

Wczoraj na oficjalnym profilu @burberry na Instagramie pojawiła się zapowiedź nowej wersji graficznego oznaczenia marki…

Choć projektant Riccardo Tisci został ogłoszonym dyrektorem kreatywnym Burberry w marcu, a swoją kolekcję zaprezentuje dopiero we wrześniu, zdecydował się na poważny krok – zmianę logo marki oraz nowego firmowego printu. Co ważne, ostatni raz zmiany wprowadzane były 20 lat temu, kiedy to dom mody zrezygnował z „s” w Burberry’s.

18cd2d0026b515f8524162cd6b8a25f5229f445c

Połączenie inicjałów TB to hołd oddany założycielowi Burberry. Firma zrezygnowała także z emblematu Equestrian Knight i szerokich liter w logotypie. Teraz zawiera on jedynie nazwę marki i napis „London England”. Zastosowano w nim krój pisma Bodoni, którego używano od 1901 roku. Za projekt graficzny odpowiada Peter Saville, który rok temu odświeżył logotyp Calvina Kleina.

Jak Wam się podoba nowa wersja?

37619261_289877178448942_5614613770270670848_n

37947822_283625085551375_5874310492536700928_n

37592488_2219160934767295_3420009941576974336_n

Źródło zdjęć: Instagram.com/burberry