SZUKAJ

Made in Poland – Top 3 brand

Made in Poland – Top 3 brand

Metka Made in Poland

Zaprojektowane i uszyte w Polsce? Naturalnie! Nie od dziś polskie marki mogą pochwalić się sprzedażą ubrań i dodatków z metką Made in Poland za granicą. Do tego także wielkimi sukcesami. I stwierdzenie, że o polskich markach i polskiej modzie jest coraz głośniej, nie tylko w kraju, ale na świecie jest absolutnie trafione.

W czym tkwi sukces marek?

Polscy projektanci i marki, zaskakują kreatywnością, miłością do detalu, różnorodnością inspiracji i świetną jakością, co widać w ich projektach. My nie możemy przestać się zachwycać. Poniżej przedstawiamy top 3 polskich brandów, które może już znasz i które łączy jedno – miłość do minimalizmu. Ich światowe sukcesy są już widoczne, więc pozostaje nam nieustannie im kibicować…

LeBrand

To młoda polska marka ready-to-wear, założona w 2014 roku przez Paulinę Pyszkiewicz, która jest założycielką i dyrektorem kreatywym w jednym.

Less is more.

LeBrand powstał w odpowiedzi na potrzeby pewnych siebie, świadomych kobiet, które doceniają prostotę i dobre wykończenie. Najnowsza kolekcja na sezon jesień–zima 2020–2021 zostanie pokazana w showroomach podczas paryskiego tygodnia mody. Ogromny sukces!

(Fotograf: Borys Synak, asystent fotografa: Aleksander Balcerek, modelka: Paulina/ ModelPlus, stylizacja: Olivia Kijo, makijaż i włosy: Agnieszka Wilk, retusz: Paulina Miecznikowska)

Eppram

Słyszeliście, bądź czytaliście o Eppram? A może w oczy rzuciły Wam się stylowe plakaty w stolicy Polski? Jeżeli nie, to koniecznie musicie zapoznać się z ideą marki.

Eppram – to nowa marka na polskim rynku, która utrzymana została w duchu minimalizmu. W swojej debiutanckiej kolekcji marka stawia na funkcjonalne marynarki podane w nowoczesnej formie, które w zależności od stylizacji doskonale sprawdzą się zarówno na codzień, jak i na specjalne okazje. W kolekcji można znaleźć również dobrze skrojone garniturowe spodnie, a także wegańskie torebki i dodatki. Dodatkowo kolekcja ta zostanie uzupełniona o basic. Wspólnym mianownikiem jest funkcjonalność marynarek, można nosić je na wiele różnych sposobów wedle uznania.

Silny akcent – ultra pomarańcz.

W DNA marki wpisana zostały takie wartości jak odwaga czy indywidualizm.  Kolekcja skierowana jest do świadomych i nowoczesnych, pewnych siebie kobiet ceniących nie tylko ładne fasony i wzory, ale także funkcjonalność i wysoką jakość materiałów.

(Zdjęcia: Michał Kar, modelka: Audreyana Michelle, makijaż: Joanna Klein, produkcja: Hubert Szumski, asystent produkcji: Karolina Chandler, Art direction: Julia Kuczyńska)

Sept

Co mówią założycielki marki o sept.? “Cenimy ponadczasową elegancję, wygodę i doskonałą jakość. Brakowało nam butów, które możemy założyć do pracy, ubrać na co dzień i zabrać w podróż”. Loafer to idealny model, który sprawdza się w różnych okolicznościach i dopełnia każdą stylizację. Stworzyłyśmy te buty dla nas i dla Ciebie, ponieważ chcemy wygodnie kroczyć naprzód, czuć się pewnie i kobieco. Współpraca z polskim producentem daje nam gwarancję wysokiej jakości wykonania, ale też pewność, że nasze buty powstają w odpowiednich warunkach.”

Produkty dostarczone są do klientów w ekologicznym pudełku i biodegradowalnym foliopaku. A dodatkowo w prezencie każdy klient otrzyma elegancki worek, który może wykorzystać do przechowywania butów w domu i podróży.

(Realizacja projektu: 2increatives)

Inne wpisy

Zostaw komentarz