Kampania Zalando Beauty

Premiera 7 maja 2019

Niemiecka platforma zakupowa postanowiła rozszerzyć swoją ofertę o kosmetyki oraz akcesoria pielęgnacyjne. Do oferty Zalando Beauty trafiło ponad 250 nowych marek kosmetycznych takich jak Pixi, M·A·C, Clinique, Estée Lauder, ELLIS FAAS, Glamglow, Emma Hardie, NYX, Oribe, Korres, Hej Organic, Burts’ Bees, Sand&Sky, L:A Bruket, L’Oréal Paris, Maybelline oraz Essie.

Natural makeup – delikatny i rozświetlony makijaż

W najnowszej kampanii wystąpiły dwie polskie influnecerki – Julia Kuczyńska wraz z Jessicą Mercedes w „natural makeup” – pięknie rozświetlonym, świeżym makijażu.

 Kategoria beauty jest dla nas jednym ze strategicznych priorytetów na 2019 rok. Stanowi naturalne uzupełnienie oferty Zalando Fashion Store – 3 na 5 naszych klientów dokonując zakupów kosmetyków, kupuje również ubrania. Dzięki współpracy z dwiema najbardziej rozpoznawalnymi influencerkami modowymi w Polsce, możemy jeszcze lepiej przybliżyć Polkom ich ulubione marki dostępne na Zalando – mówi Dawid Pożoga, Marketing Lead Poland & Czech Republic.

 To kolejny krok w lokalizowaniu i dopasowaniu naszej oferty do polskiego rynku. Naszym celem jest pozostanie “starting point for fashion”, czyli pierwszym miejscem, do którego trafiają klienci myśląc o zakupach w segmencie mody – dodaje Dawid Pożoga.

59178174_642023232887690_289740546572677217_n

57972734_2330805877207577_6473753687961473185_n

59631132_846232325716720_6748168024507402705_n

57936278_326230078025971_732587258706013388_n(1)

58453552_2284123635248990_8456302875855855231_n

58410074_100937614449103_981205247552146635_n

59121257_385293448866164_1455854759693368426_n

Źródło zdjęć: Materiały prasowe – Maciej Nowak dla Zalando Beauty