SZUKAJ

Kampania Zalando Beauty

Kampania Zalando Beauty

Premiera 7 maja 2019

Niemiecka platforma zakupowa postanowiła rozszerzyć swoją ofertę o kosmetyki oraz akcesoria pielęgnacyjne. Do oferty Zalando Beauty trafiło ponad 250 nowych marek kosmetycznych takich jak Pixi, M·A·C, Clinique, Estée Lauder, ELLIS FAAS, Glamglow, Emma Hardie, NYX, Oribe, Korres, Hej Organic, Burts’ Bees, Sand&Sky, L:A Bruket, L’Oréal Paris, Maybelline oraz Essie.

Natural makeup – delikatny i rozświetlony makijaż

W najnowszej kampanii wystąpiły dwie polskie influnecerki – Julia Kuczyńska wraz z Jessicą Mercedes w “natural makeup” – pięknie rozświetlonym, świeżym makijażu.

 Kategoria beauty jest dla nas jednym ze strategicznych priorytetów na 2019 rok. Stanowi naturalne uzupełnienie oferty Zalando Fashion Store – 3 na 5 naszych klientów dokonując zakupów kosmetyków, kupuje również ubrania. Dzięki współpracy z dwiema najbardziej rozpoznawalnymi influencerkami modowymi w Polsce, możemy jeszcze lepiej przybliżyć Polkom ich ulubione marki dostępne na Zalando – mówi Dawid Pożoga, Marketing Lead Poland & Czech Republic.

 To kolejny krok w lokalizowaniu i dopasowaniu naszej oferty do polskiego rynku. Naszym celem jest pozostanie “starting point for fashion”, czyli pierwszym miejscem, do którego trafiają klienci myśląc o zakupach w segmencie mody – dodaje Dawid Pożoga.

Źródło zdjęć: Materiały prasowe – Maciej Nowak dla Zalando Beauty

Inne wpisy

Zostaw komentarz